Vlivná reklama


Věc z názvu článku musí být především vidět. To je první a asi nejdůležitější bod. I když budou nakrásně splněny všechny ostatní, a reklamu nikdo neuvidí, je tato k ničemu a jsou to jen a jen vyhozené peníze oknem. Druhý bod je samozřejmě to, že musí upoutat, zaujmout. Jinak se nad ní nikdo ani nepozastaví, natož aby na ni jakkoli reagovat. Jeden bod bez druhého reklamu zahazuje někam do škarpy, odkud se bude jen těžko hrabat někam nahoru, kde bude úspěšná. Ale jde to. Jenže je to pracné a nákladné.

reklama na zdi

Umístěná reklamy na internetu je o to důležitější, že jsou jich tu neskutečná množství. Zaujmout je o to obtížnější a její umístění na frekventované místo, tedy hodně navštěvovaný web je ještě složitější. Protože jsou již všechny významné pozice obsazeny? Ano, to také, ale vždy se najde mezera, kdy se tma vmáčknout dá. Příkladem může být například reklama Linkedin. Je to webová stránky, kde reklamu nečeká nic jiného nežli úspěch pro jejího zadavatele starosti se zvednutými tržbami. A nejen o nějakou tu pětikorunu, ale o pořádný balík. Takže to zcela jistě stojí za vyzkoušení. Stejně jako další věcička, která poslouží spíše těm zrovna začínajícím podnikatelům, prodejcům či těm, kteří nabízejí nějakou službu. Jde totiž o to, aby byl vůbec nějaký rozjezd, a aby to nestálo milion.

reklama na zdi

Tvorba e-shopu Shoptet je přesně něčím takovým. Jde o to vyzkoušet si, jak to všechno bude fungovat? Nuže, není na světě široširém nic lepšího a lacinějšího. Pokud by to náhodou nešlo, což se stát může, i když jen výjimečně, není problém to zde zabalit. Bez složitého dění kolem a bez dluhů. Je to skutečně ten nejjednodušší způsob a snazší to už asi nikdy nebude. Jen do toho jít a zkusit to. Bez toho se nikdy nikdo nehne z místa a bude tam přešlapovat až do smrti smrťoucí. Takže se toho nebojte a směle začněte. Zbytek už uvidíte sami.