Co považovat za originální reklamní předměty
Říká vám něco film s Pierre Richardem v hlavní roli s názvem Roztržitý? Hlavní filmový hrdina tu pracuje v reklamní agentuře a snaží se upoutat pozornost zákazníků dosti neotřelými originálními způsoby, které ale mají mnohdy tragický dopad. Používá ve své reklamní kampani originální reklamní předměty, například vajíčko, které se stává součástí sloganu na zubní pastu, kdy vejce končí http://tn.nova.cz/clanek/konci-zima-meteorologove-rekli-jestli-jeste-v-lednu-uderi-mrazy.html rozklepnuté na hlavě. Zde jsou reklamní předměty pochopitelně brány s nadsázkou, ale již tehdy, v roce 1970, bylo zřejmé, jak důležitou roli hraje právě nějaká věc, co umí zaujmout a přitáhnout na svou stranu zákaznický zájem. Máte-li tedy vhodný originální předmět, můžete s ním uspět mnohem lépe, než Pierre Richard, jen vědět, jaký předmět použít…
Flash disk nebo powerbanka – tyto elektronické vymoženosti nebývají drahé a můžete jimi obdarovat velmi široké pole zákazníků v různém věkovém spektru. Na flash disky lze také nahrát vhodná data a zvýšit tím atraktivitu vašeho počínání.
Hrnek – hrnečkem lze potěšit kde koho, jsou to vděčné předměty, které poslouží v domácnosti i v kanceláři. Dají se potisknout jednoduchým firemním logem, ale i dokonalou fotografií ve vysokém rozlišení, takže tím získáte předmět, který přinese radost dospělým i dětem.
Zápisník s propiskou – kdo nedůvěřuje výpočetní technice a mobilním telefonům na sto procent, dobře dělá, protože to vše je poruchové, a ztratit tu datový záznam pak může znamenat jistou tragédii, například si představte, že si uložíte do mobilu kontakt na dívku, se kterou si chcete naplánovat rande, a mobil se znenadání rozbije a je po všem. Prozíraví lidé si raději ponechávají jistotu v podobě papírového bloku a propisky, protože odtud se vám žádná data nikam neztratí. Záznamník a tužku můžete darovat firemním zákazníkům, kolegům z práce nebo komukoli v rodině.